Reklamace zásilky

Mám od dopravce převzít výrobek, který má viditelně poškozený obal?

Pokud má zásilka viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek uvnitř je poškozený. Zásilku můžete od dopravce převzít, ale sepište s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu.

V případě, že máte pochybnost, zda je výrobek uvnitř balení v pořádku, zásilku od dopravce nepřebírejte a kontaktujte nás na výše uvedeném telefonním čísle nebo pomocí kontaktního formuláře. Zajistíme vám zaslání nového výrobku.

Mohu před převzetím výrobek rozbalit a zkontrolovat?

Ano. Pokud máte pochybnost, zda je výrobek uvnitř balení v pořádku, máte možnost zásilku rozbalit a zkontrolovat zboží ještě před převzetím.

Co budu potřebovat při reklamaci poškozeného výrobku?

Budete potřebovat fotografie poškozené zásilky a poškozeného výrobku. Poté postupujte následujícím způsobem:

  • Nahlaste poškozenou zásilku na mail l.joklova@kutiluvsen.cz
    Ve zprávě upřesníte poškozený výrobek a přiložíte fotografie poškozené zásilky.
  • My se na požadavek co nejdříve podíváme a ozveme se Vám, abychom se domluvili na řešení vzniklé situace.

Co mám dělat, pokud mi chybí výrobek v doručeném balíku?

Nejprve nám nahlaste chybějící výrobek na mail l.joklova@kutiluvsen.cz. My se vám následně ozveme s návrhem řešení vzniklé situace.

Co mám dělat, pokud jsem dostal jiný výrobek?

Nejprve nám nahlaste zaměněný výrobek na mail l.joklova@kutiluvsen.cz.  My se vám následně ozveme s návrhem řešení vzniklé situace.