Pokud má zásilka viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek uvnitř je poškozený. Zásilku můžete od dopravce převzít, ale sepište s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu.
V případě, že máte pochybnost, zda je výrobek uvnitř balení v pořádku, zásilku od dopravce nepřebírejte a kontaktujte nás na výše uvedeném telefonním čísle nebo pomocí kontaktního formuláře. Zajistíme vám zaslání nového výrobku.
Mohu před převzetím výrobek rozbalit a zkontrolovat?
Ano. Pokud máte pochybnost, zda je výrobek uvnitř balení v pořádku, máte možnost zásilku rozbalit a zkontrolovat zboží ještě před převzetím.
Co budu potřebovat při reklamaci poškozeného výrobku?
Budete potřebovat fotografie poškozené zásilky a poškozeného výrobku. Poté postupujte následujícím způsobem:
- Nahlaste poškozenou zásilku na mail l.joklova@kutiluvsen.cz
Ve zprávě upřesníte poškozený výrobek a přiložíte fotografie poškozené zásilky.
- My se na požadavek co nejdříve podíváme a ozveme se Vám, abychom se domluvili na řešení vzniklé situace.
Co mám dělat, pokud mi chybí výrobek v doručeném balíku?
Nejprve nám nahlaste chybějící výrobek na mail l.joklova@kutiluvsen.cz. My se vám následně ozveme s návrhem řešení vzniklé situace.
Co mám dělat, pokud jsem dostal jiný výrobek?
Nejprve nám nahlaste zaměněný výrobek na mail l.joklova@kutiluvsen.cz. My se vám následně ozveme s návrhem řešení vzniklé situace.